.

среда, 28. септембар 2011.

Besplatni sex oglas

Probudio sam se prekrasan miris svježe kave  besplatni oglasi sex  varenje. Nije svakodnevne vrste koje sam navikao, to je bio stvaran dobar, vrlo skupo vrste. Tada sam shvatio gdje sam bio, u Tom krevet. On je sjedio odmara protiv ravnatelja ploča s pin svjetlo shinning preko ramena kao što je bio pregled nekih radova u mapi. 

'Nadam se da vam spavao dobro, sex oglas moja ljubav ", rekao je kako je stavio u mapu na noć pored njega.

"Ja sam", odgovorio sam, prevrnuo na leđa i tako se koriste krilu kao jastuk.

"Kava je gotovo spremno, a tu je danski ili dva za vas", rekao je. "Što vam se sviđa u kavu? '

"Samo neka krema ili mlijeko? '

On izli mi šalicu čaja, dodao neke pola-pola, i staviti jabuka Danski na pustom tanjur. On je postavljen na koktel stol.

'Hvala', rekao sam kako sam pokupila pehar i uzeo gutljaj. "Ovo je stvarno dobar."

'To je moj najdraži i ja uvijek početi moj dan s cup ", rekao je i uzeo zalogaj njegov danski. "Možemo uzeti brzo tuš prije nego što smo hit ceste. Želite uštedjeti vodu i tuš zajedno? '

Sam se nasmijao na sex oglas  sugestije. "Naravno, ali moramo biti na dobro ponašanje."

'Znam, znam ", rekao sondiranje bezvoljan.

Za tuš s Tom je nebeski. Bili smo vrlo dobro što sam mislio. Nakon što sam ga isprati sam pomiluje njegov penis dovoljno da ga zafrkavati s obećanjem da ljubav s njim večeras. On mi je sušeno off i vratio se moj zafrkavati trljanjem moja maca samo dovoljno da bi mi vlažne. Damn, sad ću biti uključen tijekom cijelog dana.

Njegov RV je bio veličanstven, to je bilo kao zemlju jahtu. To je sve zvona i zvizdaljkama biste očekivati ​​da će pronaći na vozilu ove klase, uključujući Jeep je vuče.Čak sam mogao gledati TV kao što smo putovali, ali sam izabrao da sjedi se ispred s njim u kapetana predsjedatelja. Uz flip prebaciti, cijeli trener ispunjene glazbom. Oboje smo voljeli oldies i Elvis je svirao. To je idući u biti dugo putovanje od San Francisco Bay Area.

Razgovarali smo i postao bliži, puno bliže 
 besplatni oglasi sex . Nešto nisam htio da se dogodi. Za mene, Tom je magnat i bio sam privlači ga poput papira isječak. On je želio znati kako sam to financijski i objasnio sam da smo bili, čineći ga, ali to je bilo malo. On je rekao da će mi pomoći u tome, on bi postaviti kreditne / ATM kartica tako da se ne bi osjećao potrebu pitati za novac. Bio bih ga zadržati opskrbljena s deset tisuća mjesečno i ne bi trebao svoju suglasnost za svaku kupnju ja napravio u 5000. Ja bih zadržati karticu u svom domu zajedno sa odjela haljinu kako očekuje da će me kupiti. 

Tom je želio znati gdje je radio Mike i ja mu sex oglas  rekao. On je došao gore sa rješenje problema Mike spriječava ih da su zajedno. Rekao 
besplatni sex  sam mu društvo, a kad smo se zaustavili na ručku, on provjerava svoj laptop i vidio tvrtka je za prodaju. On je provjeriti početne cijene, nije neki matematike i rekao da sam ja si to mogu priuštiti.Tom pitao ako bi bilo u redu za njega kupiti tvrtku. Nakon kupnje on bi promovirati Mike na poziciji menadžera zapadne obale. To će uključivati ​​zdrav platiti podići i trošak računa. Dio opis radnog mjesta će zahtijevati da ga putovati postavljanje računa, zapošljavanje i obuku zaposlenika, a preko gledajući račune. 

Kada sam pristao, Toma nazvao njegov poslovni menadžer ga traži da se ponuda o kupnji tvrtke. Sada dolazi čeka da vidi je li ponuda je prihvaćena.

"Koliko novaca imate? ' Pitao sam. 'Žao mi je, ne bi trebali imati je pitao. "

'To je ok ", rekao je. 'Da budem iskren, ne znam točno koliko imam. Od posljednjeg tromjesečja sam oko 950 milijuna, a neke promjene. "

'O moj Bože, "rekao sam.

"Napravila sam sex oglas ponudu Mike tvrtke s kamatnom sam se na moj račun s dovoljno lijevo preko. Ja ću zaraditi novac na posao. "

"Želite li nešto popiti? Ja, 'rekla sam.

"Vidjeti što je u refrig, koks će biti dobro", 
 besplatni oglasi sex  odgovorio je on. 
Otkrio sam da su dva mala hladnjaka ispod pulta, jedna je opskrbljena s hranom, a drugi je pun pića. Zgrabio sam dvije limenke led hladno Koks i vratio se u svoje mjesto. Otvorio sam može i predao Tom i otvorio drugi za sebe.

Uzeo sam gutljaj kad mu je zazvonio mobitel. On provjerava ID pozivatelja i rekao 'da je Bart, moj posao menadžera. "

'Razgovarajte s mene ", rekao je Tom. Trenutak prošlo i on je rekao: 'Ok, dobro, izrezati provjeriti i potpisati radova. Jeste korporativni papiri spremni za mene da se prijavite u ponedjeljak ujutro. " Došlo je vrijeme šutnje, sex oglas kada Bart je govorio da nisam mogao čuti. "Da, mi popis kao predsjednik i CEO, sebe kao potpredsjednik, i Elizabeth Drake kao izvršni tajnik i osoblje ravnatelj."
Tu je još jedno razdoblje tišine prije Toma govorio opet, 'Da, to je Elizabeth Drake, zajednički pravopis. Dok sam razmišljam o tome, postaviti račun na Wells Fargo u svoje ime reći početno stanje od deset Grand i neograničene kreditne kartice. " Tu je još jedno 
besplatni sex razdoblje tišine kao Bart je govorio. 'Dobar posao, hvala rushing to, možete vidjeti u ponedjeljak u uredu. Da, Elizabeta će se sa mnom tako da ona može potpisati dokumente. Naravno, ja ću uhvatiti neke ribe. Bye ". 

'H-kako mogu ikada hvala?' Ja mucao.

'Vi već imate. Vi učiniti da se osjećam tako dobro samo vaše prisustvo. Da ne spominjem tvoju predivnu ljubav odluka, Bože moj, kako može vam zahvaljujem? On je dosegla preko i pogladio moju ruku. 'Sada za malo poslovanje, oni skočio u cijelom 
besplatni sex  moju ponudu od deset i pol milijuna. Sporazum će biti konačna kad Bart daje im provjeriti popodne. Ponedjeljak morat ćete doći u ured sa mnom i potpisati neki papiri o korporacije, vaš bankovni račun i kreditne kartice. Ja sam navedena kao Backer tako da se ne će provjeriti Vašu kreditnu ili Mike. ' 

'Što reći Mike? "

"Kad se on vrati mu reći sada plaćenih zaposlenih sex oglas  s Rahde Industries u ljudskim odnosima odjel. Na sastanku zaposlenika u nekoliko tjedana, Mike će naučiti tvrtka radi je kupila Rahde tvrtke koja je jedan od mojih kćeri. To će biti na ovom sastanku da će naučiti svoje promocije kako bi menadžer West Coast ".

"Na taj način mogu biti s vama legitimno", rekao sam.
"Točno. I ja puno zabavnih i poslovnih sastanaka iz moje kuće, tako da ćete morati biti tamo i za one koji jednom u neko vrijeme Mike morat će sudjelovati na sastanku ili dva. To će biti pravi poslovnih sastanaka, ništa organizirali. "

"I naravno, moraš držati tih sastanaka tijekom nogometne sezone," rekao sam s grimasom na licu.

'Naravno', rekao je i oboje smo se smijali zajedno.

Kao što smo putovali sex oglas na sjever Interstate 5 sam vidio jumbo plakat na kojem je pisalo 'jezero Shasta RV Park and Resort, uzeti izlaz 153 pet milja. " U leđa zemlju je slika lijepa i planine i veliko jezero.

'To je gdje ćemo, "Tom je najavio.

Nekoliko minuta kasnije on je isključiti 
besplatni sex  i znakovi voditi nas pravo na glavnom ulazu u park. Zaustavio se ispred doma, a mi ušli u rustikalnom dom i otišao na registraciju stol. On je napravio rezervacije i službenik mislio sam njegova supruga koja je bila fina sa mnom. Imali smo sjenovitim prostor uz punu kuka-up je samo nekoliko metara od vode ruba. Tom parkiran i izravnati RV i parka pod uvjetom da dva čovjeka posade za postavljanje alata za vozilo. 

'To je tako lijepo ovdje, "rekao sam.

'To je bio dugo vremena jer sam bio sex oglas ovdje ", rekao je. 'Zadnji put sam bio ovdje nismo znali koliko je ozbiljna Margaret bolesti stvarno. Znali smo da je imala rak, ali to je treatable. " On tvrdi i proguta malo njegove donje usne. "Oni ju otvorio za uklanjanje tumora i to je bio mnogo gori nego što su shvatili. Ukratko, tri mjeseca kasnije na dan, ona je umrla. Nisam bio ovdje od tada. No, drago mi je da ste ovdje sa mnom. '

Otišao sam s njim i dade mu poljubac ljubavi tada zagrlila ga. 'Žao mi je za svoj gubitak. Jesi li dobro? "

Vratio se moj zagrljaj i uzeo u dubok dah. "Da, ja ću biti u redu. To još uvijek boli, ali život ide dalje. Želim te u moj život i moje budućnosti. '

'Ja ću biti ovdje za vas i želim biti u vašem životu ", rekla sam.

'Idemo naše ribolov linije mokro i pokušati uhvatiti neke pastrve ", predložio je.

'Da, nadam se da ću uhvatiti nešto umjesto 
besplatni sex  utapanja mamac ", odgovorio sam. 

Hodali smo do jezera i nekoliko drugih ljudi ribolov. Kao što sam postavljanje moj linije za losos jaja dečko oko pedeset metara od mene doveo u dobroj veličine ribe. Možda je dvanaest inča dugo sam mislio.

"Med, jeste li vidjeli to?" Zvao sam se.

"Da," odgovorio je Tom. 'Sljedeći je moja ", rekao je kao da je izazov. On je bio priprema svoju liniju za letjeti ribolov.

Ja baited moje kuke i baci se koliko 
 besplatni oglasi sex  sam mogao i konačno sam mogao osjetiti razliku čekić kada je pogodio dno. Sjeo sam, uzeo zatišje iz linije kao i moj otac me naučio. Tom je počeo njegov majstorski letjeti lijevanje, to je nevjerojatno koliko se on može baciti umjetni mamac. Opet i opet on lijevanog se onda odjednom  sex oglas je došlo do velike kapljice u blizini svoje letjeti. Ribe propustio njegov potencijal obrok. 

'Ima nekih velikih riba ovdje, "Tom povika.

'Da ", odgovorio sam. 'Moje ime je na jednom od njih.'

Osjećao sam blagi čekić ili tegljača na moje linije. "Dođite na ribu, uzmi moj mamac. Budite strpljivi ", rekao sam sebi. Odjednom sam osjetio vrlo jak, grčevite tegljača na moj liniji. Imao sam zakačen riba neke veličine, ja izdvajali natrag i moj štap savijen put preko.

"Honey, ja je dobio ribe! ' I viknuo i Tom dotrčala s neto u jednoj ruci i njegov kolac u drugoj.

'Hajde dijete, imaš pravi dobar. Nosite ga polako, radite super ... ja ga vidim, to je velika duga ", rekao je.

Riba je skočio, ali to ne ide nigdje osim u 
besplatni sex  mrežu kao što sam mogao vidjeti da je progutao mamac i udicu. Na kraju sam je donio u dovoljno blizu tako da Tom dobio neto ispod velike ribe. Podigao ribu onda staviti na svoje ugovaranju okvir i čini se da trideset inča dugo dok više od njegova dva stopala okvir. 

Odlučili smo ga nazvati dan 
 besplatni oglasi sex ribolov ovaj ribe je bilo dovoljno za večeru za nas oboje. Ali prije nego pastrve susreo je sudbina, Tom je nekoliko fotografija me drži velike zvijeri. 

Tom je izvrstan kuhar kao što je pokazao svoje kulinarske vještine pripremajući večeru na otvorenoj vatri. On je pripremio ribu u foliju sa začinskim biljem, maslac i bijelo vino.

Nakon večere smo sjedili zagrljeni uz logorsku vatru za vrijeme diveći zvijezde u crnoj nebu i upoznavanje jedni druge bolje. Povremeno, meteor pucao preko mrak i ja napravio ovu želju nikad neće završiti.

Bilo je gotovo jedanaest, kada smo išli u RV. Tražio sam i pronašao jedan od njegovih bijele majice, gol i gurnuo u njegovu košulju. Osjećao sam se tako seksi u njoj, više nego spavaćica sam donio sa sobom. Napravila sam mentalnu bilješku da sam bio idući u morati napraviti shopping izlet u Victoria Secret.

Tom je došao iz kupaonica nosi 
besplatni sex majicu previše. On je već bio uzbuđen kao što je bio uspravan i tvrd. Usta su mi suha i otišao sam lizali moje usne da ih navlažiti.On je došao k meni i omotan ruke oko mog vrata. Mi poljubi i kao naše usne susreo, došao sam do dolje i stavio kurac između mojih bedara. On je skliznula rukama do moje stražnjica i izvukao mi je blizu da ga tako moje grudi bili su drobljenje protiv njegove dlakave grudi. On je osjećao tako dobro da me kao što sam početi polako okretati i stavim svoju bokove tako da sam mogao osjetiti njegovu krutost. Već sam u potpunosti bio uključen i moj mokro maca je naslutiti da on nije propustiti. 

On mi je sjediti na rubu uskrisi krevet. On je poljubi moje grudi sex oglas i isisan na moje bradavice. Sve što sam mogao učiniti je pokrenuti moje prste kroz njegovu kosu s jedne strane i držati se dojke je ljubljenje. On je tada počeo ljubiti moje grudi, onda je moj trbuh i dalje je otišao. On je pao na koljena i nastavio napad na moja osjetila. Sam otvorila bedra za njega kao i on poljubio moju humak ženstvenosti i ja položio natrag. Moja glava je bila vrti kao što je on počeo mene prst.Odjednom, on je proširio osim moje roza maca besplatni sex  usne i poljubio me tamo. Osjećaj da sam dobio je bilo nevjerojatno. On je poljubi moja maca opet i opet. Tada me počeo lizati! Pokušao sam ga upozoriti da ću eksplodirati ubrzo, ako on nije zaustavio, ali nisam mogao govoriti. Sve brže i brže on me lizali, a ja ne mogu zaustaviti mlataranja, uvijanje, a arching moje bokove prema gore kao visok kao što sam mogao. Onda se to dogodilo, imao sam puno orgazam eksplodira svugdje dok je on još uvijek mi je lizanje. Kad je napokon prestao, on je pogledao u mene i ja mogao moja sperma po cijelom licu.

Ustao sam i bio oko utvrditi kad su me okrenuti besplatni oglasi sex prema krevetu i nagnuti se nad. Nježno, s rukama je naznačeno da je htio da širenje mojih bedara i ja učinio.Osjećao sam glavu njegov penis trljanje moje stidne području. Nikad nisam imao seks u tom položaju, a sam je strašan je on bi me jebati u moje dupe, 
 besplatni oglasi sex  ali nije. On je skliznuo vršak svoj štap u moje pička, polako je gurnuo u. To osjećao toliko razlikuje od bilo koje druge pozicije sam doživio. I ima da orgazma i on nije bio ni sve u meni, ali niti je on počeo grba mene. Gotovo trenutku započeo je seksati prijedlog imao sam još jedan umjeren eksplozije, a zatim još jedan i još jedan. Skoro sam bio vlasništvo kontinuirani orgazam. Bio sam toliko mokra da je slopping zvuk svaki put kad bih gurnuo penis duboko u utrobi. Pokušao sam nazvati svoje ime, ali sve što je došao kroz moje usne su grunts i glasno stenje. 

Podigao tempo njegova me jebu. On me drži moje bokove i povukao me u sebe sa svakim od njegove potiskuje. Sve brže i brže ode kad sam osjetio da je upoznat osjećaj i on je počeo da me ispuni svoj život daje vrhnje. Mogao sam osjetiti toplinu svakog uprskati sperma da je pucao duboko u meni. Ona osjećala tako dobro da ga sperma u meni. Opet i opet on squirted duboko u meni.

Baš kao što je on odjednom sex oglas  prestao. On je prestao squirting i on je prestao seksati mene. On i ja bili su proveli i zadihan teško. Napustio njegov penis u mene za nekoliko minuta i oboje smo uživali u prekrasnom osjećaj da nam je dao.

Govorio sam prvi, 'O moj Bože! To je nevjerojatna. Volim voditi ljubav s tobom. Vi učiniti da se osjećam kao prava žena. "

On je konačno povukao njegov 
 besplatni oglasi sex penis od mene. "Da, ja ne mogu vjerovati da sam dao toliko sperma. Vi muzu mi je suha, ali sam ga volio. Bože moj, da, volim ljubav s tobom previše. " 

"Danas je bio fantastičan," rekao sam. 'Ne znam ho možemo to top sutra. "

'Pokušat ćemo', odgovorio je on. 'Mi smo bolje odspavati. "

Mi cuddled u krevetu i spavati došao lako. 

Нема коментара:

Постави коментар