.

четвртак, 31. март 2011.

Sex jebacina


JA je pitao moj supruga Connie oko njezine seksualne fantazije dok je voditi ljubav sa mnom. Ona je rekla da nije imala. Je li to istina? Ne udane žene imaju maštarije o seksu? Tko su oni željeli imati spolni odnos s, ako su mogli? Rekao sam joj sam uvijek imao fantazije imaju troje s njom i drugom ženom. Samo ideju gledajući me imaju seksualne odnose s drugom ženom je bila ne dolazi u obzir. Connie ne bi ni uzeti u obzir razmišljam o tome. Donio sam je nekoliko puta. To ne znači da ste pretvara u lezbijske nakon sjednice. To je samo novi seksualno iskustvo. Znao sam Connie bih ah divno avanturu ako ona bi samo to učiniti. Nikad nisam to donio gore opet, ali još uvijek imam fantazije.
Connie i ja uvijek činio dar razmjene na rođendane i blagdane. Primijetio sam Connie je branje moj mozak kako bi dobili informacije o tome što sam htjela. Moj rođendan je dolazak oko uskoro. Ona je uvijek tražio samo pravo poklon za mene. Volim električne alate i stol vidio sam vidio u trgovini home poboljšanja.
Jedan dan nakon posla sam stečen kući prvi. JA ček moj e-mail i telefon poruke.Okrenuo sam se na TV sportski kanal nadoknaditi na golf turniru. Connie je došao u TV sobi i rekla je nešto za mene, ali morate staviti na povez za oči. "Ja ne mislim tako Tim" Sjećam se njezin brat učinio da mi i on zaglavi veliku hrpu pas govno u ruci i zatvorenim prstima preko nje.
Connie je rekao, molim te? "Pa ok, ali ako ... ... ... Ona me je prekinuo OK! Stavila to slijepo puta preko moje oči i pitao da nisam zaviriti. Vrata zatvorena. Nekoliko trenutaka kasnije je otvorena. Sada nisam zavirite, ali čudno parfema je bio mrtav-dati način. to nije bio moj brat-in-zakon. On miriše littler od mačići svih vremena. Sada Connie me uputio da držite moje ruke iz "Palms Up" Ja sam i te ruke uhvatio moj ručni zglob i preselio moje ruke dolje na oko struka visoke. Connie je rekao: "Nemojte da skinu povez na očima samo još, ali ovo je vaš rođendanski poklon od mene za vas draga. Parfem je opojan.
Sam mislio to je bio Connie je sestra. Nisam govorio joj u nekoliko mjeseci. "Marty" (Marshall) je njeno pravo ime. "Marty je da SIS" Nope glas, rekao je. Njezin glas zvučao poznato ipak. Njezin glas je teško zvuk na njega. Nisam mogao to mjesto. Njezin glas zvuči poznato. Počela sam čuti zvukove šuštanje odjeće. Taj stranac zgazi blizu mene."Pakao Ja ne tko je to, Stop igranje ove igre jebeni"
Connie glas je došao iz drugog kraja sobe od mene, jer to dama mi je rekla da ustane i iza nje. Znam da sam vlastitu kuću. Ona me je vodeći niz hodnik do stepenica. "Sada, Tom je korak naprijed, ja ne želim da padne i poprsje koji kurac"
"Moj kurac? Što je, dovraga, ne moj kurac ima veze s ovim? Što je, dovraga, događa ovdje ", pitao sam.
"Vaš prilično supruga me je zamolio da vam vaš rođendan i ja sam sretna da to učiniti, pa Hajde pođi sa mnom", rekla je ona "
Stepenice su 10 koraka do slijetanja zatim lijevo još 4, znam jer sam izgradio stepenice-slučaj. Ona me je dovelo do naše rezervnih spavaća soba. Ona je rekla: "Ovo je moja spavaća soba, dok sam u posjetu. Ona je stajala ispred mene i UN-izvijen moj remen i UN-zakopčane moje hlače i UN-a učinio moj patent zatvarač. Uskoro sam osjetio moje hlače biće uklonjena. Glas je rekao: "Sada korak van dahtanje noge" Ja hollered "Što je, dovraga, događa, želim znati!" Čuo sam vrata otvorena.
Ova dama zgrabila moju ruku i jednom pokupila i spustio druge. Ona je rekla: "Evo Tom kojima ti pripadam? Osjećao sam se par s velikim titties bradavice i beba glatka maca.Pokušao sam maknuti povez za oči. Connie ponovno je vezan kako je rekla, "Ne Tom, obećao si da je ne maknuti, samo svitak s toka Tom" Ja ne znam što učiniti. Sam počeo igrati s titties. Joj bradavice su dobivanje velike. Sam posegnuo za ovaj maca koje sam imao osjećao ranije. Našao sam ga vlažnija nego prije. Sam skliznuo par prstiju u svim način da se drugi kutni u ovom stranca glatka pička.
"Connie što si dong meni" Pitao sam. SSHhhhhh, Baby! Connie nije ovdje pravo zatim sa starijom .Ova žena mi backup protiv krevet i rekao mi da spustiti. Dospio sam dolje na madrac.Ona je govorila opet, "Neću vam padne SCHGA". Schga? Imao sam čuo da je prije. Ja još uvijek ne mogu napraviti tko je to. Pitao sam, "Jeste li crni", rekla je danas kako se zajebavati mogu vam reći da li sam ili ne ", rekla je:" Pa da, ja sam tamnije puti nego prilično ženu. Bila je penjanje na krevet. Osjećao sam joj ide dolje na moje lice. Osjetio sam ruku na moj hard penis.
Ova dama je odskakanje na mom licu, ja naravno počeo zajebavati joj jezik kao što je bila pakao savijen na to uzimajući joj orasima off. Znao sam kako Connie to radi. To je Connie me jacking off i klizna joj jezik gore i dolje moj penis. Počela sam mlaćenje glavu malo popustiti vezova na taj povez preko očiju koje su vezane oči. Sam bio u mogućnosti vidjeti malo. Ova žena je zaista crna žena. Radila je s Connie za nekoliko godina. Ja još uvijek ne mogu staviti svoje ime. Connie je pitao mene ako sam bio prisutan uživanje moje.
Da sam Babe! Connie zaustavio me jerking off. Connie počeli da se penju na krevet. Ona mi se nalazila i sjela na moje lupanje kurac. Gawd! To je bilo tako lijepo. Mislio sam. Ova čudna dama je sjedila na mom licu i moja supruga sjedi na moj penis. Čuo sam ih ljubiti kao što su jahanje mi je pakao savijen za slavu. Dame ne primijetiti povez preko očiju imao gotovo ispasti.
"Candy je da? Da Schga, Sretan rođendan draga "Y Gdje jebi si bila" Pitao sam. Ona je rekla ništa. Ona je tek učvršćuju njezin stisak na moje glave i ramena s nogama i prevrnuo na bok uzimanje Connie i ja s njom.
Connie je vidio mogućnost da se okrene tako da ona može sisati na Candy grudi dok sam bio sisa na nju maca. Candy preselio u 69, Candy je bila sisanče moj penis, bio sam jesti Candy's glatka mokro maca i Candy je bila sisa na Connie klitoris između mene sisanče off. Oh wow ovo je raj. Troje s Connie i Candy je bila upravo ono što sam htio i potrebna za moj rođendan.
Bio sam osjećaj pritiska u moje loptice, ja o tome da se sperma duboko Candy's grlo.Candy Osjetio sam bio bliži eksplozije. Kao Domine! Počela sam jebeni joj mjesec dana teško i duboko. Connie će sperma uskoro na putu je bila gluma. Candy započela s kim sam "Jedite moj klitoris Connie Jedite moja pička HARD, Fuck moja pička S jezik! Bio sam počinju da sperma u Candy mjesecu. Ja ispunjen Candy s eksplozijom dragi ol 'tata bi biti ponosni. Connie nikada nije squirted prije. Prokletstvo je ona ikad! Ona cummed cijelom Candy krevet, i mene. To je bilo tako divno. Dobre picke oglasi To je poput zmije u potrazi za drug u ovom gigant ljigav znoj pokriven zajebavati loptu.
Mi smo jebeno i isisan međusobno veći dio noći. Connie probudio prvi.jebacine  Ona je šapnuo u moje uho, "Sretan rođendan Tom! Poštovani, neka mi se tuš "upitala je. Mi je dobio u tuš i počeo govoriti o noći. Ona je pitao mene ako sam bio sretan o mojim sadašnjim. Oh da Connie sam. Candy je rekla da je bio u posjetu za neko vrijeme, ona je? Koliko dugo? "Ja joj poletio je u jučer kako bismo mogli planirati sve. Ona je također rekao: "Nakon što sam ju pokupila dobili smo malo izvan ruke, kada smo bili probama jučer ujutro. Nisam to tada znao, ali Candy je jedan vrući rožnat crna kuja, Tom! "Donijeli smo dva puta ljubav prije nego što je dobio dom, obučen i otišao u kupovinu. Nadam se da nisi lud. Osjećao sam se kao da sam varao na vas Tom "Connie, ne daju još jednu misao. Nisam lud, vjerujte mi! Nisam lud! Voljela sam ga i većina "
Samo onda tuš vrata otvorena i Candy zgazi u. "Pa Dobro jutro Schga, moram reći ya Tom, ti i Connie su najtoplijeg, Najseksi bijeli ljudi ja znam!", Rekoh, "Bijeli" Nisam vidio u boji prošle noći, činjenica je nisam vidjela jako puno ništa sinoć. Svi smo se smijali.Candy vrsta spustio glavu i rekla: "Zašto ne može sve biti bijelo ljudi poput vas dvoje?"Pogledajte Candy Postoji samo jedan plov. Svi smo mi u ljudske rase zajedno. Ne vidim ništa drugo. Sigurno ste Black. Dakle, "Ne vidim ništa drugo." Dobila je pod tuš s vodom Connie & I. Candy poljubi me pun mjesec i zagrlila Connie i razbijao one crne titties protiv Connie i I. voda je trčanje preko nas.
Njezine su ruke bili zauzeti milovati moj penis i ukazivanje Connie's vagina. Sam kleknuo sisati na nju titties i Connie pao na koljena sisa na Candy pička. Connie pogleda u mene i rekao: "Sretan rođendan Tom. I kinda kao što jesti maca! To nije loše degustacija kao što sam mislio da će to biti "To je napravio moj penis ići u punu pozornost parada. Candy okrenuo i pognut u struku. Ona je rekla: "sug nikada nisam dobio taj penis od tvoje u moju crnu rupu sinoć. Ram da je bijelo meso Cijeli put do kuće, ona širi joj obraze osim pokazujući mi svoju ljubav cannel. Gurati da je kurac u moja maca "Ja uvijek činiti ono što sam rekao. Stavio sam moj penis na nju maca usne i počela kopiju skoro mi kucaju off moje noge. Uzela mi je kurac u sve do moje loptice. Bila je ide okolo s bokovima uzimajući moj penis dotaknuti svaki dio njezina utroba.
JA zaglavi moj palac u magarca. Ona neka se cika, ne, ne ne postoji, samo jebi moja maca sug. Dok sam bio nadjevom moj penis u njoj pizda. Imao sam ideju. Kao što je vruće kao što je ona ja ću pričekati dok ona o da se sperma, a onda ću skliznuti da joj dupe prije nego što ona zna što se dogodilo. Ja jebeno joj crne vruće medom spot s teško i duboko thrusts. "Oh, šećer, rekla je Ja sam o da fuckin 'cummm." Samo onda sam izvukao moj kurac van i staviti moj prst je otišao u njoj pizda. Ja eased natrag malo i sa jednim moćnim potiskom sam ušao magarca i ode s njom dubine. Ona viknu out, "Oh, Tommy, Fuck My Ass, daj mi sve što morate Od toga Dickbio pognut i Connie grču svoju ruku daleko od Dobili smo van i sušeno off jedni druge i napravio izlaz za krevet. Candy će biti ovdje za oko 10 dana, rekao je Connie. Zvao sam moj šef i rekao mu sam bio uzimanje nekoliko slobodnih dana za odmor. Ja sam skakutanje imam mnogo više rođendana je kao što je ovaj jedan. Wink! Ako znate što sam pričaju.

Нема коментара:

Постави коментар