.

петак, 11. март 2011.

Oglasi zabava


Ona je čekao, gola, dok je stajao nad njom, i bez njegova košulja na. Dječak, mislila, on izgleda vruće, ili što? On nije mogao vjerovati što je radio, ali ju je vidio kao da je, u cijelosti u gol kao njezine slike je vidio u svojoj e-mailove, vozio ga je divlje. Znao ju je htjela, ali on je također znao je sve to krivo. Ipak on nije mogao Oglasi zabava sebi pomoći. On nikada nije vidio žensku u gol koji je htio da to učinite s njim prije. A ona nije otkrio. Ona je htjela dati sve od sebe da ga, novi župnik Otac Peter Bennett. Tako je bilo zašto ona uvjeren i da ga u cijelosti dobiti gol tog dana.
Imala je gotovo sve. On je volio da je bilo tako.zabava oglasi  Mladi, koji je upravo navršio 20 godina.Njezina blondish kosa bio je prilično kratak. Tog dana, ona je nosila da su meka i udoban bluzu. Bluza visio joj boobs prilično udobno. To mu je priliku da je vidi kao što je bila. Ona se pojavila da bi ga, da se puni narasla žena, što znači da mu je omogućila da dolaze da znaju što žene lik trebao izgledati. Ne samo da imaju lijepo lice, a ne samo da lijepo bezobrazan boobs, ali djevojka je imala vitak struk i bokove curvy nježan kao dobro.Također, svoju priliku vidjeti golu dozvoljeno mu je da vidi svog blizanca obraze.
"Ohhh", rekao je ne shvaćajući kako se je s ključem oko njezin lik kao što je to "to" i on zastao kako je on to gledao iznova, a kao što je učinio je rastao sve više i više fasciniran svojim značajkama. "Wow. Wow, ne mogu vjerovati taj "svećenik napokon priznao."Morate gledati čarobni za mene."
Nasmiješila se u njegove oči. Da, ona je bila potpuno gola, oglasi za zabavu osim za koju je nosila gaćice.Da, ona je pogledala na mitski čovjek koji ne bi to, osim što joj pustiti. On je dobila e-pošte. On je otvorio privitke. Gledao je golo slike o njoj, osim za lice. On je našao sve više privlači svoje seksualnosti. Kao što je učinio, on je otkrio on je usmjeren na nju tits. On je usredotočen na nju nipples.
Kao što je učinio, ona ga je gledala. Nasmiješila kao što je gledao svojim očima.Oglasi zabava  On im se ovo sviđa. On voli moje boobies. On ih želi osjetiti, mislila je. Ja bi mu reći. Ja bi mu reći do dolje i da se osjećaju, ne bih trebao? Nasmiješila neki više. Njen osmijeh je rastao, ali ona je također činilo da se više uzbuđen sve više. Oče, ona je htjela reći. Uzmi svoje boksači. Dopustite mi da vidim svoj penis. Dopustite mi da vidim svoj penis. Oh yeah, Otac je i sama rekla. Dopustite mi da to vidim. Trebam li samo doprijeti i ljubimac za vas? Trebam li ha, mislila je.
Mmmmm što je tijelo, on sam je rekao kako je njegov penis kao da peckati i to želite, što god to bilo. Što tijelo ima on misli. Oh, gospodaru, što ja to radim? Kako u svijetu, a onda je prestao. On je pogledala u njezine oči. On je pogledao u lice. Oh moj gospodaru. Ona gleda na mene. Ona me gleda. Ona je nasmijan previše.
"Je li sve u redu?" Je napokon rekao.
"Oh. Da Otac odgovori ona, nježno. "Sve je savršeno."
"Ja sam" i on je prestao drugi, a zatim rekao: "ne znam točno što trebam raditi ovdje."
Ona se nasmiješio i pogledao u oči. Ona je tada gledao na svoje definirano prsima, koja je pokazala da stvarno volio puno. Joj boobs, vatren soba za njega s nevinošću i ponosa, dozvoljeno joj do gore i touch it. Osjećala prsa. Skočio je natrag, malo, ne očekujući uopće. Bilo kako bilo, osjećao lijepo. Našao sam ju žele učiniti da se točno istu stvar ponovo. Osjetite grudima, on je mislio. Touch to kao da upravo učinio i on je koraknuo nazad na mjesto gdje je stajao.
Ipak on nije nasmiješio Ipak, čak i kad joj je rukom posegnuo i osjetio ga u prsima ponovno. Njegove oči zatvorene. On duboko udahne zraka. On je otvorio oči i pogledao prema dolje nad njom ponovno. Tada je morao to učiniti opet. On je morao buljiti u njih.Morao je on našao rekao i da je pogledao dolje u svoje dvije ukusno izgleda boobs i njihove bradavice.
"Oče, vam se sviđa moj boobs?", Rekla je ona.
On je našao, bez gledanja u nju, površno. On je također osjetio nešto drugo. On je utvrdio da je napokon nasmiješi, iako on nije pogledao u oči još. Da, on je učinio. On je to učinio kao joj tits. Ne, to nije baš u pravu. On je volio nju boobs. On je ljubio joj bradavice i našao se misleći da bih volio osjetiti njezin boobs previše.
"Otac", rekla je ona. "Želite li da se osjećaju?"
"Huh? Što? ", Kazao je. On je uzeo oči off joj boobs i njezina golotinja uopce. Pogledao je prema gore, u njezine oči. Ona je ove svijetlo plave oči koje je našao je volio. On je primijetio nešto drugo. Njezina obraze. Oni su obložene divan pjege. Volio sophomoric izgled. On nije znao kako to opisati ali je on to volio. Bila je slatka. Bila je seksi. Ona mu je bila ili tako mislio. "O, moj Bože", rekao je i upitala što. "Oh, nisam siguran. To je samo da "i on ju je gledao preko" vas, vaše tijelo, i svi vi. Ja ne znam. Bog, wow ti si samo ogroman mlada dama u potrazi. "
"Zašto hvala", rekla mu je kako je ležala na leđima, čeka. Kao što je pogledala dolje nad njom, misleći, on je čuo "Ali Otac, želite osjetiti moje tits. Ja bih se sviđa. "
Kada je čuo joj to reći, on je smrznut. Kada je čuo joj to reći, drhti tremor, rumbled kroz njega. Njegove oči darted. Odmah, oni su ih u. Odmah je mogao vidjeti što je on bulji u.Njezina ukusan iznenađenja darovao joj bog. Ona je pitao mene ako sam htjela, i on je prestao razmišljati na drugi, a zatim je otišao na i mislio ako sam htjela da se osjećaju joj boobs.
"O, moj Bože", kazao je, njegov glas zvuči kao da je umirao. "Ohhhhh Bog moj", rekao je ponovno, ali ovoga puta oči su zatvorene. Njegovo disanje naglo se povećala. "O Bože", kazao je brzo, ali tiho previše.
Kad je čula njegove riječi i ton u kojem je on to rekao, ona nasmijala i posegnuo za ruku.Ona mu je rekao da je u redu, da je htio da se osjetiti, a ako ona nije ona bih se u tom trenutku osjećaju da ih sama, što je laž. Ona je znao da će ona, ali je bio spreman. Bila je više nego spreman. To joj je plan.
Sve zajedno, otkako je stigla kući iz koledž to joj je bio plan. Ona nije znala župa dobila novo svećenik. Ona nije imala pojma novi svećenik bio je tako mlad bilo. A ona nije znala da je idući u biti da je lijep. Da, bio je više nego lijep. Taj tip je bio hottie među hotties.Ovaj tip stajao visok u 6 '3 ". Ovaj momak je pješčana plavu kosu previše. Njegov isklesane izgleda, uključujući i lice, čak su joj mama i njeni prijatelji zujanje. Da, oni su razgovarali, ali to je bio Cheri koji je pronašao "loptica" učiniti nešto o tome sve. I ovdje je ona. Ležeći na leđima, joj boobs okrenuti prema gore i bulji u njega,
a ona zabrinuto, ali strpljivo čekao da se osjeća do njezina župnika.Besplatni oglasi za seks
Ona je svoju ruku na njezin. On nije znao što učiniti ili misliti.zabavni oglasi  On je gledao kao i njezin manji i mekši ruku vodio svoju ruku prema dolje nad njom malom tits. Nasmiješila mu se kako je donio bliže i bliže i bliže. On moaned. Njegove oči zatvorene trenutno. Kada su otvorili, on je osjetio nešto.
"O moj gospodaru", rekao je ponovo. "Ohhhhhhh moj gospodaru", on izgovorio. "O Bože, da. Da "i da je Otac Pete našao radite nešto što nikada ne očekuje da učiniti. On je stisnuo sjenica olako. "Oh, vau" on povika tiho. "Wow ohhh ohhhhh", a zatim ju je čula."Ohhhhhhhhhhhh moj gospodar", koji je rekao glasno kao glavu pala natrag, au isto vrijeme drugom rukom se činilo da doći dolje i osjetiti njegov prepone. "O Gospodaru, oprosti mi", rekao je kao da moli. "Ali ova je žena, ona je lijepa. Ona je "i on zastao drugi."Ona je kao seksi kao i bilo živo biće na Zemlji. Oprosti mi. "
U međuvremenu Cheri ležao na leđima. U međuvremenu Cheri zadržala svoju ruku na njegovu ruku. U međuvremenu, Cheri zadržao ostavljajući ga osjetiti i stisnuti joj sladak manje boobs u tolikoj mjeri da je čak počela osjeća blago drhtanje unutar svoje tijelo previše. "Mmmmm, Oče", rekla je ona. "To je tako strašan kako ste me osjećaj." Govorila je tiho kao što je gledao na svoju ruku na nju sisa. "Mmmmm, mislim ako smo bili u krevetu zajedno, da je ono što smo radili bi biti puno bolje, Otac."
Čuo ju je reći, ali nije shvatio što je rekla. On je zaustavio njezin cijeđenje sisa ostavljajući svoju ruku na njega dok je gledao gore na nju. "Oprostite?", Kazao je kako je pokušao potvrditi ono što njegove uši čuo. Ona se nasmiješio i sama ponavlja. "U mojoj spavaćoj sobi?" Je potvrđena. Ona je rekla da dok je klimnuo glavom i nasmiješio se.Tada je namignuo. "U mojoj spavaćoj sobi? Misliš da? ", Rekao je ponovo.
Tako se nasmijala i sama ponavlja i čekao. Njegova ruka, iako se ne čine ništa da joj sisa, odmarao na njemu. Ona je pogledala dolje na njega i onda natrag gore na njega.On sigurno je vrlo lijep momak, sama rekla. Sve, ona je osjećala, o njemu joj je rekla kako je on doista bio hrabar. Ona pogleda na prsima. Definirani. Isklesane. Slim. Ali što o njegovoj donjoj polovici. Ok, da je mogla vidjeti noge. Ona je mogla vidjeti dijelove bedara, ali njegov gornji dio bedra, njegove prepone, i njegov penis. Sada ti je ona još nije u stanju vidjeti. A to je bio dio njenog cilja, dok je bila doma.
"U redu" on je pristao, sretno. "Let's go."
Njen osmijeh je rastao i tako nije njegova. Je li to bio opuštajući malo, pitala? Ona nije bio siguran. Ona sjede i ruku, za vrijeme, skliznuo joj sisa. "Mmmmm, sviđa mi se ovdje s vama", rekla mu je. On nije bio siguran kako reagirati na to. Znao je on volio da je ona bila tamo s njim, ali vidim kako je on bio čovjek od Boga i svoje opredjeljenje ni na koji način uključeni žena, viđenje kao svećenici ne vjenčati, on nije imao iskustva uopće u situaciji kao što je ovaj. "Mogu li vam nešto vjerojatno nitko nikada nije rekao ti, Oče", kazala je otišao na to reći.
"Da. Što je to? ", Kazao je kako su hodali na svojoj spavaćoj sobi.
"Morate biti najseksi muškarca oko. Mislim da je tako "a ona je zaustavio prije dodavanja" i tako učiniti mnogo drugih žena previše. "Onda je ona mislila o tome što joj je majka, rekao je.
"Shhhhh, mi ćemo govoriti o tome kasnije" joj mama rekla joj. Njezina majka je bila samo 42 godine. Njena mama, kao i njezin otac, bili su vrlo mladi u srcu, i još uvijek u ljubavi jedni s drugima, ali kad je osjetio snažno o nešto, ili nekoga, ona je obično govorio njezin um. "Cheri" joj mama, rekao je. "Dođi ovdje, u moju sobu. Let's talk. "Zatvorili su vrata i sjeo. "Da, svi mi mislimo da ali ja sam oženjen i jako puno u ljubavi sa svojim ocem. To me ne zaustavi. Ja još uvijek želim čovjeka. "Majka gledao u Cheri oči."Toliko, tako da kad tvoj tata nije oko", a majka namignuo kako je rekla ovo: "Ja ću pobrinite se nitko oko" i Zastala je pred govoreći: "Ja ću igrati sa sebe. Siguran sam da znate što sam pričaju. I siguran sam da znate tko sam zamisliti u moje fantazije previše, zar ne? "I da je njezina majka dosegla oko Cheri rame i zagrlila ju.
Otac je bio Pete floored. Me, seksi muškarac? Najseksi muškarac oko, on je mislio. Me, najseksi muškarac okolo, stvarno je i sam rekao. "Oh vraga, br. Nije me "rekao je ponizno. "Nema šanse, a ne mene", rekao joj je.
Sjela je na njegov krevet i potapšao, što ukazuje da mu ga je ona htjela sjesti pored nje.Njezin žustar grudi objesiti predivno off joj grudi. On je eased dolje pored nje dok je gledao dolje na njih. "Da Oca. Vi ste vrlo, vrlo seksi čovjek ", rekla im je rekao. "Želim te.Želim da me želite previše. Želim da te zagrlim, poljubim ti sve više, i želim da ovo "i kad je ona rekla da stavi ruku na njegovo krilo i otkrio da mu je teško. "Ooooohh", rekla je ona."Sada da se osjeća lijepo Oca. Stvarno lijepo ", rekla mu je kako je gledao u oči s velikim osmjehom na usnama. "Mogu li?", Rekla je ona.
"Neka vas što?", Upitao je.
"Ovo", rekla je mu odgovoriti, a ona se okrene i posegnula za njegov boksači. Ona ih je gurnula prema dolje. To je bio masnoće. To je bio dug. To je bio ne samo lijepa, ali joj to je bio fascinantan kao pakao. "Ooooooohh wow" rekla mu je kako je gledao preko svojih mogućnosti. "Mmmmm wow ahhhhh", rekla je kako je buljila u njegov penis prekrasna.
On je pogledao dolje u svoje erekcije. Znajući da je neugodno i izazvao, ali nikad zaista što ga je doživio ju je čuo reći: "Smijem li?"
"Neka ti ono?", Kazao je u naivni glasom.
"Dopustite mi da vam pokazati", rekla je ona.
Uz to je nagnuo nad njim. Ona zgrabi svoje dobre veličine penis u ruci. U početku, ona je počela da udara ga. "Ohhh Bog moj", on povika. "O, bog da! Da "On povika ponovno. "Uh oh. Oh. Ohhhhh uh ohhh ", a onda je on to rekao bez razmišljanja. "Fuck Da. Oh moj jebeni bog. Da. Da. Ohhh jebote da "on vrisnula kao ona grču off.
Odjednom prije ni znao, on je eksplodirala, a on je pucao sve više mjesta. Kada je došao dolje to je sve više ruku. Kad je došao dolje, to je sve nad njom zglob i ruku. Kad je došao dolje, to je sve više njegov penis. Kad je došao dolje, to je sve više njegovu krilu. To oozed dolje. To oozed u plahte na krevetu. I kao što oozed prema dolje, ona je nestala.
"Wow", rekla je, gledajući na njega. "To je bilo brzo. Stvarno brzo ", dodala je.
Oči su mu bile široke. On je bio zapanjen kako je osjećao. "Umm, što se upravo dogodilo?", Kazao je.
"Ja ti uključen. Ja vam grču off. A što je došao otac. To je ono što se dogodilo. To je bio prekrasan. Bili ste strašan. Kako ste došli, kako je to izgledalo, a vjerojatno i kako ste se osjećali u cijelom je previše previše je bila nevjerojatna. Jesam li u pravu? ", Rekla mu je rekao.
On je bio obličje dolje na njegova sperma. Na kraju je pogledao gore i na oči. Na kraju je kimnuo dok je gledao u njezine oči kao što je on mislio o tome sve. "Umm, što je sljedeće?", Kazao je.
"Pa, viđenje kao danas", a ona mu je rekla: "Ja sam dobio još šest dana ovdje. "Imamo šest više šanse za postizanje još nekoliko stvari."
"Ali", rekao je, zvonjava u "nećemo biti u mogućnosti to učiniti ovdje. Oglasi zabava Ja uh vjerojatno može dogovoriti Umm nešto drugo, vjerojatno sutra ako to radi ", a on je pogledao dolje opet na njegova sperma pokrivene bedra i otišao na to reći:" Ja ću raditi nešto umm od strane večeras. "Onda je pogledao na svoj sat. "Imam neki ljudi, uključujući svoju majku, dolaze i danas. I vjerojatno bi trebao dobiti spremna za njih. Vjerojatno biste trebali oblačiti se i krenite u avanturu. "On je pogledala u njezine oči i otišao na dodavanje. "Ja ću učiniti ovo pravo koliko ste zabrinuti. Ok? "On joj je rekao.
Oni su gledali u tuđe oči. Ona je nasmijala i onda namignuo, a zatim je rekla: "Vi se kladiti da seksi magarac tvoj ćete. Želim te. Želim sve vas previše. Ja ću dobiti ono što želim. A vi ćete dobiti puno više nego što očekujete. "Poslije rečenog da, oni su obučeni, a ona ostane bez poljupca ili bilo što drugo. 

Нема коментара:

Постави коментар