.

понедељак, 21. март 2011.

Lepe matorke


Ležala sam na plaži. Sunce, blistav na mom tijelu, da sam upravo zauljenih se s baby uljem, kako bi dobili savršen ten. Slušam valove oceana, udaranje protiv vrućem pijesku.Moje oči su zatvorene, a ne one oko, osim mene. To nije sve dok sam čuti vaše duboko disanje pored mene da sam otvoriti oči i vidjeti vas sjedi kraj mene, concertrating na ocean duboko modro more oko nas. Vaša icey svijetle plave oči su blistavim na suncu, i vaše preplanulost je watm na dodir. Možete gledati preko na mene, polaganje postoji u moj mali crni bikini.
Mi smo napokon daleko. Stigli smo na otok ranije jutros, mi smo oboje samo osamnaest godina, i iz srednje škole. Budući da smo bili dating za godinu dana, mi smo uvjereni da naši roditelji idemo na izlet, samo nas dvoje. Mi bi se kući u tjedan dana, smo obećali. Mi bih poziv u svaki dan. Čak i lepe matorke   ako su rekli ne, mi bi i dalje dolaze, samo zato što je žudnja da se samo s jednom drugom, jednom.
Prizor je bio prekrasan izvan naše malo vikend koji izravno sub ispred oceana. Sljedeći vikend je bio ne, ali milja daleko, pa stoga, bili smo sami. Mi bi isključen naš mobitela, budući da nije bilo prijem. Jedini telefon je dvije milje vožnje istočno od otoka, da vlasnici zgrada tvrtke. Svi prijenosna računala su ostali doma, i sve veze na bilo koji drugi dio svijeta matore kurve bio odsječen, samo za ovaj tjedan.
Kao što sam vidio vas gleda mene, gore i dolje, ja zgrabite vaše ruke, i vas povući za mene. Naše usne susret, i osjećam toplinu tvoga jezika otezati oko rudnika. Počinjemo makeout, passionatly, fearlessy, sa svakim emocija ljubavi imamo. Ja vas gurnuti dolje, and roll na vrhu od vas. Sjedeći na vaš želudac, vidim da squinting oči, pogledati gore na mene, s Sms matorke upoznavanje vrućim suncem odmah iza mene.
"Baby, volim te, ti si tako lijepa", reći ćete mi, prikazivati ​​Vaše tanke prste kroz pramenove moje kose koja pada od iza uha.
"I ja tebe volim dušo, uvijek će biti", sam mršav dolje opet, ljubljenje, passionatly.
Mi smo započeli da se u nju više. Osjećam tvoje ruke početi kretati preko mog tijela.Down moj povratak, grabbing moje dupe, ih trčanje leđa moj trbuh, i na moje tits.Osjećam se polako početi da kopaju svoju ruku u moju bikini top, grabbing i tits sa svojim jakim, velike ruke. Oni su dobili teže, a teže kao što trljati ih, sve više i više intenzivno. Ja povući daleko od vas ljubiti, i pogledajte dolje na vas.
To je najudaljeniji smo ikada otišao s eachother prije. matorke 50 Obje još uvijek djevica, bili smo živčani o tome što učiniti sljedeći. Sam napraviti prvi korak.
JA uzeti moj bikini top, polako. Vidim da ste usta pad, a ti buljila u moju velikim tits objesiti iznad svoje lice. JA dobiti od vas i gledati okolo kako bi bili sigurni smo potpuno sami. Ipak, ti ​​bulje u moje grudi, ne znajući što učiniti. Možete početi trljati ih ponovno, promatrati ih vrlo pažljivo.
JA obavijest vaš uzimajući zadovoljstvo od toga, gledanjem u vaše gaće kupaćem kostimu, i vidim šator koji se formira u njima. Vi rumenilo, ali sam samo osmijeh na vas.
"Ja-I've nikada -", "Ja znam, nisam nikad otišao tako daleko bilo, ja vas uvjeriti.
Mi oboje su odrasli kršćani. Naši roditelji su oboje uvijek earged nam čekati do braka, a do ovog trenutka, imali smo oboje htjeli čekati.
Vi grabbed moje tits više, a potom naslonio glavu bliže prema njima oklijevajući, ja osmijeh na vas, uvjeravajući da želim vam da sisanje na njima. I to bez daljnjeg uvjerljivo, vi početi. Vaša topla usta na moj hard bradavice čini da se osjećam nevjerojatna.Osjećam se moja maca se smočiti. I ja osjećam tvoj dah uzimajući dublje i dublje kao što ste dobili više i više eroused ovim.
Odjednom, ja ne mogu nositi više, a ja vas gurnuti dolje, i otkinuti vaše gaće. U šoku, ti bulje u svaki moj potez, dok su moje tits ići gore i dolje sa svojim pokretima.matorke 60  Nikad nisam vidio svoj penis prije, i bio je u šoku kada sam shvatila veličinu ga. To šiljcima do biti oko 8 inča dugo, i 2 debela. Vidio sam plovila u njemu pulsira kao moj maleni usta došao bliže i bliže njemu. Vaše lice je jarko crvene, od kako ste postali horny, i pogled na vaše lice, to je napravio moj gaćice više, i više mokri od drugog.
Nagnuo sam se usta oko penis, i čuo glasan jauk dolazi iz vas. Vi grču noge ravno, i pao na glavu pijesak. JA ganut moj usta gore, i dolje sowly, kao što sam koristiti za osjećaj penis u usta. Oplakivanje ste napravili mi je dobio vlažnija i vlažnija. Na kraju, počeo sam prst moj klitoris, dok vam puše.
Bio sam oplakivanje sada, a vi se previše, da je skočio glavu gore brzo, i rekao mi je da se zaustavi.
"Moram smiriti za drugi, ili ja idem da se sperma", te me upozorio. "I ne želim da se sperma samo još", možete namignuti na mene.
Nasmijao sam se, "Hun, ovo je vaš prvi put uzimajući svoj kurac usisan i vaše brige o drži ga sve dok možete?"
"Baby", što počnete da se trljati gore moje bedro, koji je bio kaplje iz moje maca, "Ja želim, zadovoljstvo vi ..."
Nasmijao sam se, okrenuo sam se moja maca u lice ti se utvrđuju, a ja sam i dalje sisati vaš veliki penis. Osjećao sam vas odvesti off moj dno, te dodir moj klitoris. Osjećaj jolted kroz moje tijelo, ja valjane glavu unatrag, u čuđenje. Zatim sam osjetio tvoj jezik, udario u moje maca. Osjećaj je bio toliko nevjernima sam pucao iz glasno vrištati. Vi zaustavljen, i pogled na me, "Baby ti -", "! Nastavi MATT", ja moaned.
JA je otišao brže na vaš penis, to je bio uzimajući tvrđe i tvrđe. Ja moaned glasnije, i glasnije, a zatim je dobio od vas, i položi pored sebe umjesto. "Jeste li sigurni da želite?", Mene pitate. Nasmijao sam se, trljanje moj klitoris opet: "Da!"
Vi trzaj prema gore, i proširila moje noge. Možete ih dobiti inbetween, gleda dolje na moje mokro usisavanje maca. Grabbing na vaš penis, da potraga za otvaranje moja maca.
Isprva ga boli, puno. Ja jaukati alittle, ali zbog bolova. "Baby, to boli?"
"MHM ...", gledam gore na vas. Možete ići polako, gledajući na moje, da vidi moj izraz, ako oni izgledaju painful.You pop hot line matorke moja trešnja, i ja mogu to osjetiti, ali se dobiva bolje kao što polako kretati, i izvan.
Ti si oplakivanje tako glasno, i znojenje. Ja sam znojenje previše, ali željan doći do vrhunca. Kako bol nestaje, možete reći. Ja sam oplakivanje, glasnije i glasnije sada. I doći do trljati moj klitoris dok me jebu, ali vi to učiniti za mene. Osjećam tvoj penis dobivanje veće i veće u mom maca. Vaša zabadanje u mene kao ritam valova, osjećam što počnete da izdisaj, i zgrabite na moje rame disanje tako teške, da mogu to osjetiti, i to mi daje goosebumps. Ja početi osjećati tvom toplom sperma u meni, i ja doći do vrhunca, ja zgrabite moje kose, i posegnuti za vaše jake ruke, ja sam tako glasno jecati, ne mogu ga držati u, ja gibanje moj pelvix oko, i osjećam ti završetka svoje klimaks, kao i ja Ti povuci van, i prebaciti na ležao pored mene.
Obje bez daha i znojenje, gledamo palme njišu s vjetrom, i slušati na valovima hit vrućem pijesku, kao što smo zaspali u eachothers oružja.

Нема коментара:

Постави коментар