.

четвртак, 24. март 2011.

Gole zene u krevetu video


To je sve počelo u petak poslijepodne kad sam došao u ured nakon što je na poziv za većinu dana. Ušao sam u ured, okretanje moj papirologija u za tjedan dana i bio je vlasništvo razgovor sa naš prodajni tim, kad rožnat AMISHI, gospođa šef ušla Moj šef dama, AMISHI, prizor za oči. Ona stoji oko 5'2, crnu gole zene youtube  tanku kosu i plave oči s tijelom umrijeti za. Ona je prilično velika boobs, ali male bradavice, ali lijepo pregršt kao što sam saznao kasnije.

Imao sam završio moj papirologiju i otišao da ga ruku joj što sam primjetio je imala raspakirali joj uske majice, ona je nosio da bi se otkrilo joj lijepo čipkan grudnjak koji je jedva pokriva bradavice. Ona je pognut nad njom stol poseže za moje radove kao što sam uhvatio pogled njezine grudi, a dobio sam hard na odmah. Kao što je posegnuo za radove je pogledala gore i nasmiješio mi se sa svojim velikim plavim očima i gotovo sam je izgubio. Ona je u braku, ali sve nas na poslu imamo svoje seksualne misli i fantazije o gole zene u krevetu video  njoj i mislim da ona zna, jer ona će učiniti sve da nam se okrenuti na sve vrijeme.

Bio sam o otići na dan i primijetio je da svi ostali su već otišli, a ja bio zadnji put tamo osim nje. Čuo sam joj viknuti iz njezina ureda za mene da se tu za minutu, pa sam se okrenuo i otišao natrag u njezin ured. Kao što sam ušao AMISHI rekao "zatvoriti vrata molim", kao što sam zatvorila vrata primijetio sam imala sve zatvorene rolete na prozorima u svom uredu. Okrenula sam se i upitala što je to i ona o pogledao me i rekao da bih trebao znati što o svojim. Pogledao sam ju zbunjen dok je sjedila na rubu svog stola i imala sam savršen pogled joj lijepo nježan gaćice ispod njezine kratke suknje.

Rekla sam primijetio ranije da imaš teško kad vidim moj 40D veličine Boobs, i mislili smo da je potrebno govoriti o tome. Moje srce je kucalo, a nije znao kako reagirati, ali prije nego što sam mogao učiniti ništa ona je došao preko i staviti ruke oko mene.Pogledao sam na nju i hoće li mi bi trebao biti događaj ovaj i sve mogla reći je: "zašto ne"? Kao što je našim usnama upoznao je skliznula joj jezik u usta i sad moj penis je bio hard rock.  gole zene za gledanje Ona je išla ruku niz moje ruke na moj struk i oko na moj hard penis i počeo ga trljanje kroz moje traperice i rekao moj penis je bio veći nego što je sanjao. Otkrio sam horny AMISHI je sanjao ovaj dan za tri godine sam radila tamo. Mi smo napravili naš put do kauč ona drži u svom uredu za sve nas da sjedne na kada upoznaje s nama i ja počeo povlačenjem joj majicu i poništiti joj grudnjak da neka oni tits izgubiti. kao i njezin grudnjak pao na tlo sam cupped one velike sočne njezin boobs i kao što sam rekao da su o šaku i to je to. Kao što sam cupped i twirled moj prst oko nje nipples je ona oplakivanje izvan kontrole. Bilo je to kao NFO, bradavice nakaza Out. AMISHI očajnički želio moj penis u njoj vruće, mokro i dlakav maca i ona to htjela sada. S tim sam raspakirali joj suknju i povukao ga i njezine gaćice off otkrivajući joj lijepo mokro, dlakav maca. JA je dobio dolje na koljena ispred nje i uzeo moje prste i širiti njezine pička otvoren da bi se otkrilo joj lijepo ružičasta rupa. JA ran moj prst na mokro joj maca i protrlja klitoris dok ona počela tresti s orgazmom. Ja lizali sve joj sperma off moj prst i ode dolje i lizali ostatak off joj maca, prije dugo je bila creaming u moje lice svim svojim sokovima poplave usta i trčanje off moje brade. To je sve što je mogao uzeti i molila za mene to držati moj penis u njoj maca.

Ustao sam i skliznula moje hlače na zemlju, povlačenjem moj majicu kao što sam bio uzimajući leđa između njezine noge staviti moj penis u mokro joj maca žele. JA je uzeo moj penis i to više klizila joj maca nekoliko puta kako bi dobili mokro glavu s njom sokova, kao što sam učinio je bila oplakivanje glasnije i glasnije mole za moj penis.Uzeo sam glavu i počeo ga umetnete u njoj maca vještica je tighter nego što sam očekivala da će biti, pa sam ga smanjila na malo i povukli dok moj penis je dobio dobre i vlažnim od nje sokova. Počela sam dobivanje brže i dublje kad je povikao je ona o da se sperma. Ona je rekla jebi moja maca teže jer sam naletio cijeloj dužini od moj penis u njoj maca. Nastavio sam joj lupa za oko dvadeset minuta ili tako da kad sam osjetio moj penis početi vibrirati i znao sam o tome da puhati moj teret. Kao što sam brže i brže, ona je rekla da je cumming opet, kao što sam vikao sam bio cumming. Počela sam se izvući i ona joj noge omotane oko mene i htio me ispuniti joj maca pun moja sperma. JA je zadržao crpne moj penis u njoj zbijeno maca kao moj penis eksplodirao s užetom nakon uže moja sperma u njoj maca.

Imao sam joj napunila s mojom ljubavlju sok i sam  gologuze zene mogao osjetiti da je trčanje vanjska strana oko moje penis kao moj penis skliznula iz njezina maca. Mi smo tamo položio na kauč za nekoliko minuta da se smiri i za mene to ostvariti ono što se upravo dogodilo.Nagnuo sam se da joj poljubac na usne i rekao ovo je moj san dugo vremena previše. Mi poljubi za neko vrijeme i ona stavi prst u nju maca i dobio neke od mojih sperma na nju onda ga stavi u usta i rekao mi je previše. Nastavili smo tamo za polaganje par minuta i zaspao u svaki drugi ruke kad zvoni telefon počela a mi smo oboje skočio.

To je bio njezin muž zove da vidi da li je ona bila gonna kasno biti dobivanje doma, ona je pogledala na sat i rekao da će to biti neko vrijeme još. Nakon spuštanja slušalice telefona ona dolaze i sjede na kauču pored mene kao ona okupilo joj krpe s poda. Ona je rekla da cu to morati učiniti češće i saznala ona i njezin suprug nisu imali sex za gotovo 2 godine. To objašnjava kako je zbijeno maca joj je bio, imam prilično velik penis oko 8 inča dugo i stvarno gust, ali joj maca je bila široka kao djevica. Zene galerija

Kao što je ustao s kauča će se prikazivati ​​u njena osobna kupaonicu otuširati prije odlaska kući, ona me je zamolio da se pridruži njoj i nisam mogao odoljeti. Dobili smo pod tušem i ona soaped joj tijelo i dostigle su se za moj penis trčanje joj ruku prema dolje vratilo se polako počeo povlačiti dok je bilo teško u ruci. Ona je oprati sapunom off i kleknuo u tuš i počeo sisanče moj penis sa svojim vrućim ustima. Bila je vozeći mene ispucan milovati moj penis kao ona isisan dolje joj grlo sve na putu prema dolje do moje loptice. Ona je postignut između moje noge i počela trljanje moj magarac rupa sa prstom. Počela sam tensing gore, jer sam imao nikada nije imao tko igrati sa moje dupe prije, ali je rekao da bi se osjećati dobro i da me sperma brže, tako da sam rekao ono što je, dovraga. Ona je umetnuta joj prst u moje dupe i počeo ukazivanje moje dupe rupa s jednim prstom gologuze zene  onda ona stavi drugi prst u moje dupe, od tada sam se spremao puhati moj opterećenja dolje joj grlo.

Kao što je zadržao sisanče moj penis i ukazivanje moj magarac rupa, rekao sam joj da sam o da se sperma. Ona je dobila sve brže i brže duboko throating moj penis pa sve do moje loptice. Kao što je otišla dolje za zadnji put sam snimao moj opterećenja dolje joj grlo punjenje joj usta moja sperma. Ona se proguta svaku posljednju kap to kao moj penis pala iz njezinih usta s velikim osmijehom na licu. Imali smo bili u takvim toplinu trenutka, niti od nas je ostvaren tople vode je ponestalo a mi bili dobivanje hladan tuš sada.

Ja skočio iz tušem i stavljajući svoju odjeću na što sam primijetio auto svjetla na sjaj sjenila u svom uredu. Rekao sam joj imali smo tvrtka i pogledao kroz prozor da vidi svog supruga automobil povlačenjem u parkiralište. Trčao sam za trgovinu i uvukao pod kamion djelujući kao da sam radila na njemu dok je hodao u vrata. On je upitao gdje je njegova supruga bila je i sam rekao mislim da je ona još uvijek u uredu ili da je ona posljednji put sam ju vidio. Kao što je otvorio vrata svog ureda sam vidio bila je patentni zatvarač joj vrhu kao što je ušao u ured. To je bio blizak poziv, ali to je dobro isplati, jer je izašao iz ureda govoriti, ona je pogledala dolje u mene pod kamion i rekao zaključati kada se radi i imaju dobar vikend.


Mi je nastavio s naš odnos za još jednu godinu i saznao njen suprug varanje na nju previše. Ona je podnio zahtjev za razvod, a 3 mjeseca kasnije smo se vjenčali sljedeće godine. Pet godina i sada još uvijek imamo seks kao što smo mi prvi put u svom uredu.


Нема коментара:

Постави коментар