.

уторак, 29. март 2011.

Besplatne picke


Bila je tamo i onda je ona otišla.
Sjećam se kada sam vozio na osamljenom protežu od interstate zapadno od Hays, KS oko 03:00. Kad sam čuo puškom i osjetio guma ići ravno na moj auto. Sam spojio na desnoj strani uz rukohvat i odmah sam prestao. JA je dobio jack i rezervnu gumu van i počeo jack up automobila. Ovaj Ford kamion s kamper izdvajali u iza mene i okrenuo na žmigavaca. Ženski glas je rekao: "hej tu je potrebna pomoć oko dude" Ustao sam reći hvala za zaustavljanje, ali mislim da sam ga dobio. Pogledao sam gore desno u nju prednjim svjetlima. Sam se preselio u hladu mojim očima i to Dynamite žena stajala je tamo u ovom kratke suknje i sam rekao, "Hi Jill" izgledala je nevjerojatno kao Patricia Richardson, žena koja je igrala Jill na Tool Time. Ona je rekla: "Ja nisam Jill, ljudi recite mi da se cijelo vrijeme i to je bol u magarca"
"Moje ime je Jackie" "Pa to je lijepo da zadovolji vas Jackie, gdje ste na čelu Jackie" Pitao sam. Ja sam na mom putu u Denver na posao "" Ti znaš i Jill, Patricia izgledati puno slično "" Da, tako sam rekao, ali sam se tako umorna od toga. Oglasi picke Muškarci dolaze do mene i kažu da su u ljubavi sa mnom od dana koji pokazuju emitirano. "
Jackie je rame dužina kose Auburn, prilično plave oči i tijelo koje se zove "Brick Shit kuća" Ona je Foxy Lady. "Jackie je ostatak stop / kamion gore naprijed u Hays. Ja ću rado kupiti vam odrezak i jaja za doručak, ako bi mi se pridružiti? Hvala za zaustavljanje ", rekla je," Ja ne normalno raditi ovo, ali ja ću zajedno s vama, i vaš dobrodošli, ah. "Oh, Ja sam sretan" "Pa su vas" upitala je s namignem malo.
Završio sam mijenja ispuhivanje guma. Jackie me slijedio do Hays. Išli smo u kamion zaustavlja restoran, bilo je puno muškaraca kamiona u tamo. Svi oni su sirove komentare o Jill (Jackie) "Jackie, ja mogu vidjeti kako da biste popišati o, dobro znate" "Da ja znam", rekla je ona. Sjeli smo u javnom dijelu blagovaonice daleko od tih primitivan kamiona. Konobarica uručio svakog izbornika, razgovarali smo kao što sam browsed izbornika. Kamiona preselio je bliže Jackie & I. Oni su pili ah, a tako njihova usta su prilično labave. Com-u Jackie, idemo negdje drugdje.
Jedan od vozača zgrabio Jackie i pokušao poljubiti. Ja joj izdvajali daleko i udario nogom u orasima. Drugih 6 kamiona mi je skočio, udaranje i mi mrda dok netko pozvao policiju.Bio sam ah krvavi nered. Moj rebra ozlijeđen, krvavi nos i moje zglobove su krvarenja prilično loše. Policija je pitao mene ako sam htjela da biste dobili neki liječnika, odbio sam. JA mogao poravnati sebe. Jackie & JA je otišao to joj mlade picke naj picke najlepse picke neobrijane picke nevine picke
picke  pick-up kamiona. As zavoj, nekoliko band-pomagala i hladno paket su sve što je potrebno.
Jackie je govorio kako je umotan as zavoj oko mog rebra i rekao: "Damn Lucky, bili ste prilično dobro uzimanje na koje mnogi ljudi. Ja nikada nije čovjek zapravo borba za mene, Hvala "Ona nagne i poljubi me duboko. Ona je uzeo moj band-aid pokrivene ruke i pala na pod suknjom. "To je ono što su se borili za i možete ga imati", rekla je. Osjećao sam se ovo toplo pamuk krpa pokrivena maca. Sam se preselio pamuk krpa na stranu.Jackie je potpuno ćelav maca je bio u pravu tamo. Ona je rekla: "Evo draga, bolje bi dobili u kamion, ili ćemo biti fuckin 'upravo ovdje"
Jackie je dobio ispod kotača i vozio oko zgrade za parkiranje u zamračenom prostoru.Ona je rekla, "Lucky proći kroz tu" Ona izdvajali zavjese, osim u kamper. "I'm going to vijak svoj kurac dok si ništa ostavio u tim loptice. Moram vam zahvaliti ispravno ", rekla je. Moj rebra boli, moj nos boljeti, ali nisam bio idući u proći ovaj gore.
Jackie skliznula u kabini otvoren prozor i zavjese sam indeksirao preko ona je slijedila.Ona je rekla da se ugodno. Ona je otvorila dva piva. Ste ikada imali piva u 05:00? Ustala je i uklonjen joj bič gaćice, bluzu i suknju raspakirali. On je pao na pod i otkrila joj slavno golo tijelo. Bila je prekrasna. Njezine oči treperile, nasmijala jer je došao do mene i poljubi i tijekom našeg zagrljaju ona raspakirali moje traperice. Rekla je: "Ja vas želim sada!" Ona je pala na koljena.
Ona je dosegla u moje hlače za moj kurac i lagano ga stisnuti. Nastao je odmah u punoj dužini. Jackie se nasmiješio i proguta me cijelog. Ona je isisan izvan duboko real spor.Jackie je rekao, 'Ja vam mogu reći ovo sviđa. Volim duboko grlo velikim dicks "Ona je mogla reći da sam bio uzimajući blizu cuming. Bio sam jebeni joj leđa s svakog moždani udar njezina usta. 0 h Jackie, idem da se sperma. Ona je prestala i počela da me zafrkavati. Ona me je gurnula dolje na nju kat i pognut pridržavaju da lijepa pička na moje lice. Sjedio sam tamo sa mojim penis u ruci lagano ga milovati. Jackie je ukazao na nju maca i nasmiješio i daje mi joj odobrenja.
Jackie je uzeo moje ruke, položiti i mene srušena na vrhu nje. Jackie poljubi me duboko kao što je vodio moj bjesni alat joj razrez. 'Oh Lucky voditi ljubav sa mnom ", rekla je s toliko strasti na njenom licu. Nisam oklijevao. Ja sam spustio dolje unutar njezina slatka pička. . Ona moaned nisko izdisaju kao što sam otišla do njene dubine. Ona je počela da se presele bokovima u susret mina. Jackie tijelo odgovorio na moj dodir što vruće strastvene ljubavi. Ona mi je jebeno leđa s brzinom i emocija. Bila je kreće bokovima na taj način uzrokuju ah joj stidne kosti za vožnju bazu moj penis s glatkom i tvrdom potezima.
Jackie vaš pička je tako toplo ", rekla sam, kao što sam dosegla da se patiti joj bradavice.Bila je tako u ono što sam bio radiš 'ona povećati svoje brzine uzrokujući mene to pratiti.Jackie je tenderest ljubavi žena sam ikada susreo. Znala je kako ljubav ne samo u seksu.
Bio sam postizanje orgazma moja kad Jackie počeo uzimajući njezin. Ona je počela vrištati, "Fuck me Lucky, Fuck Me dubok i teško! Ja sam Cumming sam CUMMIG. Oh Gawd! Sperma u ME LUCKY CUM duboko u moja maca '
Bila je tako vruće s mukom. Ja pucao moja zamotuljak duboko u njezinu vrućem maleni otvor. Nikad nisam pucao toliko sperma. Nastavili smo našu ljubav čineći sve dok nisam otišao mekan. Mi je ostao zaključan zajedno 1O minuta ili tako. Ona silazi iz njezine vrhunac, njeno disanje je vraća u normalu. Mi smo samo ležalo ljubljenje, cuddling i petting.
Nakon što smo završili naš seksualni susret sjednici smo obukla i otišla natrag u kabinu. Jackie pogledao me i rekao: "Fuck Lucky, stvarno sam uživao da. Vi stvarno Lucky "Ona je namignuo mi, mene poljubio opet.Ti si jedan sretan čovjek "
Dobio sam od nje pick-up i ona odvezli off. Sam stajao zbunjen, pokušavajući shvatiti što se upravo dogodilo. Tamo sam bio, samo sam je napravio ljubav najljepš apicka  žena s bolovima rebara i nos. Razmišljajući brzo sam dobio njezin broj registarske pločice prije nego što je iz vida. Jackie je živio upravo u Hays.
Nekoliko tjedana imao prošlosti i otkrio sam posjetnicu im moju košulju kolac koji je prošao kroz operu, ali sam ipak mogao dati. Ja ću nazvati joj neki dan uskoro.

Нема коментара:

Постави коментар